חוגים לנשים ונערות בירושלים - זומבה, קיקבוקסינג, פלדנקרייז, פילאטיס ועוד - רזים

   נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאל ה: 072-3340842 |  facebookinstagram

לוח פעילות מועדון "רזים" מרכז שלום מאיר (וולפסון)

חדר הכושר פתוח  מ 7:00 עד 22:00 (יום שישי  עד 15:00)

<<<<<p>

עיצוב וחיזוק הגוף – שיעור דינאמי בו עובדים על חיזוק וחיטוב שרירי חזה, ידיים, רגליים, עכוז ובטן באמצעות אביזרי אימון מגוונים: משקולות יד ורגל, כדורים, גומיות, מדרגות וקפיצים.


עיצוב פילטיס – השיטה הסוחפת לאימון אנאירובי בה עובדים על חיזוק שרירי הליבה תוך שילוב עם מגוון אביזרי אימון. שיעור התורם לעיצוב ולחיטוב ובנוסף משפר את הגמישות והיציבה.


התעמלות אחרת – שיעור למתאמנות מתחילות ונשים מבוגרות המשלב תרגילים לעיצוב הגוף והגמשתו, שיפור היציבה, חיזוק המפרקים ומערכת השלד, עם דגש לאזורי השלד אשר נפגעים בתהליך האוסטיאופורוזיס.


זומבה – ריקוד אירובי עם מקצבים לטיניים ואחרים. שיעור תוסס ומלהיב לשריפת קלוריות מוגברת ושיפור סיבולת לב ריאה באופן המאפשר לרוב המתאמנות להשתלב ללא תנועות מסובכות ומורכבות, פשוט כיף!


פלדנקרייז – שיעור רגוע המשלב טיפוח יציבה, טווח תנועה וגמישות עם דגש לבעיות במערכת השלד.


יוגה – טכניקה אשר בעזרת תרגילים גופניים ותרגילי נשימה, משפרת את הבריאות, את יכולת הריכוז, היציבה, הגמישות והכוח וכל זאת בגישה הוליסטית המשלבת גוף ונפש.


TRX – שיעור חיזוק וחיטוב באמצעות רצועות ומגוון גדול של תרגילים לכל אזורי הגוף כנגד משקל הגוף.

קיקבוקסינג - היא אומנות לחימה. זה תרגול נהדר לכל שרירי הגוף לשפר את שיווי המשקל,הכוח והקואורדינציה כשמטרת השיעור היא שריפת קלוריות,שיפור הסיבולת לב ריאה וחיזוק כל קבוצות שרירי הגוף.

 

hiit - הוא high intensive interval training, שיטת אימון בסגנון של אינטרוולים בו ניתן דגש על פעילות בעצימות גבוהה ודופק מואץ תוך שילוב של הפוגות קצרות של מנוחה. אימון אירובי וטרנדי המגביר את קצב שריפת הקלוריות גם שעות מרובות לאחר מכן. 

hip hop - שיעור אירובי המעודד שריפת קלוריות גבוהה ושיפור סיבולת לב ריאה.דינאמי אנרגטי וחוויתי. 

ספינינג – שיעור אירובי דינמי ומלהיב בעצימות גבוהה תוך רכיבה על אופני סטודיו לשריפת קלוריות מוגברת ושיפור סבולת לב ריאה וחיזוק השרירים הפועלים ברכיבת אופניים.