נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 072-3340842  |  facebook

לוח פעילות מועדון "רזים" מרכז שלום מאיר (וולפסון)

חדר הכושר פתוח  מ 7:00 עד 22:00 (יום שישי  עד 16:00)

עיצוב הגוף – חיזוק וחיטוב שרירי חזה, ידיים, רגליים, עכוז ובטן באמצעות אביזרי אימון מגוונים: משקולות יד ורגל, כדורים, גומיות, מדרגות וקפיצים.
עיצוב פילטיס – שיטת אימון גופני המאזנת את הגוף והנפש תוך חיזוק והגמשה של שרירי הליבה עם שיפור היציבה וטווח התנועה במפרקים.
התעמלות אחרת – שיעור למתאמנות מתחילות ונשים מבוגרות המשלב תרגילים לעיצוב הגוף והגמשתו, שיפור היציבה, חיזוק המפרקים ומערכת השלד, עם דגש לאזורי השלד אשר נפגעים בתהליך האוסטיאופורוזיס.
זומבה – ריקוד אירובי עם מקצבים לטיניים ואחרים. שיעור תוסס ומלהיב לשריפת קלוריות מוגברת ושיפור סיבולת לב ריאה באופן המאפשר לרוב המתאמנות להשתלב ללא תנועות מסובכות ומורכבות, פשוט כיף!
פלדנקרייז – שיעור רגוע המשלב טיפוח יציבה, טווח תנועה וגמישות עם דגש לבעיות במערכת השלד.
יוגה – טכניקה, אשר בעזרת תרגילים גופניים ותרגילי נשימה, משפרת את הבריאות, את יכולת הריכוז, היציבה, הגמישות והכוח וכל זאת בגישה הוליסטית המשלבת גוף ונפש.
TRX – שיעור חיזוק וחיטוב באמצעות רצועות ומגוון גדול של תרגילים לכל אזורי הגוף כנגד משקל הגוף.

קיקבוקסינג - היא אומנות לחימה. זה תרגול נהדר לכל שרירי הגוף לשפר את שיווי המשקל,הכוח והקואורדינציה כשמטרת השיעור היא שריפת קולוריות,שיפור הסיבולת לב ריאה וחיזוק כל קבוצות שרירי הגוף.

ריקודי בטן  - בשנים האחרונות הפכו לריקוד פופולארי אשר תורם לדימוי הגוף של האישה ולביטחון האישי שלה,כאשר הריקוד מאפשר להתחבר לגופך ולבטא באופן חופשי ונוח יותר את תחושותיך.                                                                                              

ספינינג – שיעור אירובי דינמי ומלהיב בעצימות גבוהה תוך רכיבה על אופני סטודיו לשריפת קלוריות מוגברת ושיפור סבולת לב ריאה וחיזוק השרירים הפועלים ברכיבת אופניים.

 

      <
&